منتدي مدارس الشروق يرحب بكم

اهلا ومرحبا بكم في منتدي الشروق نتمني لك الفائدة
منتدي مدارس الشروق يرحب بكم

    كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    شاطر
    avatar
    reem
    عضو متميز جدااااااااااا
    عضو متميز جدااااااااااا

    عدد الرسائل : 231
    العمر : 33
    مزاجي :
    نسبة حضورك فى المنتدي :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    80 / 10080 / 100

    تاريخ التسجيل : 15/04/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف reem في الثلاثاء مايو 20, 2008 5:10 pm

    كلمة لايكتبها الكمبيوتر مهما كان


    جرب روح لسطح المكتب واضغط بالزر الايمن بالماوس
    بيطلع قائمة اضغط على جديد(( مجلد))
    بعدين بيطلعلك اسمه {مجلد جديد} "new foLder"

    ثم حاول تغيير اسمه ل "con"

    يرفض الجهاز ان يقبل هذا التغيير
    ولكن لماذا؟؟؟
    مش عارفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الثلاثاء مايو 20, 2008 9:48 pm

    علشان ده ملف مهم جدا في الـsystem
    avatar
    reem
    عضو متميز جدااااااااااا
    عضو متميز جدااااااااااا

    عدد الرسائل : 231
    العمر : 33
    مزاجي :
    نسبة حضورك فى المنتدي :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    80 / 10080 / 100

    تاريخ التسجيل : 15/04/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف reem في الأربعاء مايو 21, 2008 9:18 pm

    انا عن نفسى مش عارف ايه السبب الصراحه وممكن يكون كلامك صح عموووووووووووووووور؟؟؟

    تمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممما
    تمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممما
    تمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممما
    تمامممممممممممممممماتمامممممممممممممممما
    تمامممممممممممممممما
    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الأحد مايو 25, 2008 10:57 am

    هو استاذ مدحت عامل نفس الموضوع ده بس اكبر شوية
    أنا قلتله انا من رأيي ده أكيد ملف مهم في الـــ systemــــــ
    قالي فعلا هو كده
    avatar
    reem
    عضو متميز جدااااااااااا
    عضو متميز جدااااااااااا

    عدد الرسائل : 231
    العمر : 33
    مزاجي :
    نسبة حضورك فى المنتدي :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    80 / 10080 / 100

    تاريخ التسجيل : 15/04/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف reem في الأحد مايو 25, 2008 5:36 pm

    الله اعلم انا معرفش بجد عموووووووووووور

    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الأحد مايو 25, 2008 5:39 pm

    ايون عشان كدة بالظبط


    _________________

    avatar
    reem
    عضو متميز جدااااااااااا
    عضو متميز جدااااااااااا

    عدد الرسائل : 231
    العمر : 33
    مزاجي :
    نسبة حضورك فى المنتدي :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    80 / 10080 / 100

    تاريخ التسجيل : 15/04/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف reem في الأحد مايو 25, 2008 9:39 pm

    كان يوم غريب يوم ماحطيت الموضوع ده اصلااااااااااا
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الأحد مايو 25, 2008 11:12 pm

    ليه بس؟؟؟


    _________________

    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الخميس يونيو 05, 2008 3:02 am

    ليه ولا ضاني
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الخميس يونيو 05, 2008 5:02 pm

    ممكن عجالي؟


    _________________

    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الجمعة يونيو 06, 2008 4:16 pm

    ياريت لأن ديه أكتر لحمة بحبها
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في السبت يونيو 07, 2008 1:56 pm

    طيب هبعت ليك دليفري


    _________________

    avatar
    esraa
    عسولة المنتدي
    عسولة المنتدي

    عدد الرسائل : 410
    العمر : 24
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    10 / 10010 / 100

    مهنتك في المنتدي : ماليش شغللانة
    تاريخ التسجيل : 08/03/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف esraa في الخميس يونيو 12, 2008 2:57 am

    ابعتيلي انا كمان يا سمسم
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الخميس يونيو 12, 2008 11:11 pm

    ياسلام
    طعا انتي تؤمري


    _________________

    avatar
    esraa
    عسولة المنتدي
    عسولة المنتدي

    عدد الرسائل : 410
    العمر : 24
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    10 / 10010 / 100

    مهنتك في المنتدي : ماليش شغللانة
    تاريخ التسجيل : 08/03/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف esraa في الجمعة يونيو 13, 2008 2:35 am

    ربنا يخليكي يا باشا
    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الأحد يونيو 15, 2008 9:56 am

    صحيح يا سمسم أنت عندك كام
    موتسيكل دليفري
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الأحد يونيو 15, 2008 3:05 pm

    كتير متعدش


    _________________

    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الأحد يونيو 15, 2008 3:45 pm

    أوعي تكوني مشغلة توك توك عندك
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الأحد يونيو 15, 2008 3:48 pm

    لاء الموتسيكل اسرع


    _________________

    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الأحد يونيو 15, 2008 3:51 pm

    والله المثل بيقول أسأل مجرب
    هههههههههههههههههههههههههه
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الإثنين يونيو 16, 2008 12:49 am

    ؟؟؟؟؟؟؟؟


    _________________

    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الإثنين يونيو 16, 2008 1:59 am

    عامة كده أنا اطمنت على سمسم دليفري
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الإثنين يونيو 16, 2008 12:20 pm

    لاء متقلقش


    _________________

    avatar
    mero0o
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 1877
    العمر : 24
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    مهنتك في المنتدي : حلاله المشاكل
    تاريخ التسجيل : 02/03/2008

    dddd
    لعب:

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف mero0o في الإثنين يونيو 16, 2008 2:02 pm

    يعني هنشوف أعلانات في الجورنان قريب
    avatar
    SEMSEM
    تائب المدير
    تائب المدير

    عدد الرسائل : 1641
    العمر : 34
    مزاجي :
    الاوسمة :
    نسبة نشاطك في المنتدي :
    100 / 100100 / 100

    تاريخ التسجيل : 09/02/2008

    dddd
    لعب: 10

    عاجل رد: كلمة للا يكتبها الكمبيوتر؟؟

    مُساهمة من طرف SEMSEM في الإثنين يونيو 16, 2008 2:13 pm

    طبعا


    _________________


      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء سبتمبر 26, 2017 11:11 am